Evenement Groen Geloven Dominicanenklooster Zwolle

5 oktober 2019
Landelijke inspiratiebijeenkomst voor een duurzame toekomst

Het netwerk Groene Kerken biedt een nieuw perspectief op de aarde als Gods Schepping. Luister naar prikkelende speeches, maak tijdens de proeverij kennis met duurzame initiatieven uit de praktijk en ontmoet mensen die net als u ook op zoek zijn naar een levensstijl die recht doet aan mens en natuur. Ontdek tijdens Groen Geloven welke stappen u kunt zetten om thuis, in de kerk en in uw omgeving het verschil te maken. Groen Geloven vindt plaats in het Dominicanenklooster in Zwolle. Vanaf het station Zwolle is de locatie goed bereikbaar. De GroeneKerkendag biedt dit jaar weer een afwisselend programma. In de ochtend kunt u luisteren naar inspirerende speeches van o.a. Reinier van der Berg over klimaatverandering en Trees van Montfoort over wat de Bijbel zegt over ecologische gerechtigheid. Tussendoor worden voorbeelden gedeeld van groene acties en gaan we creatief aan de slag met de ontvangen inspiratie.
Opgave