Geestelijke verzorging MA Solidiar Groningen

28 mei 2019
Dit project richt zich op de bewoners in het aardbevingsgebied. Er zijn niet alleen scheuren in woningen maar ook scheuren in mensen. Meer dan 10.000 Groningens hebben aardbevingsgerelateerde gezondheidsklachten. Waar sprake is van boosheid, verdriet, gevoelens van onveiligheid en onverschilligheid doen de geestelijk verzorgers hun belangrijke werk.

Doneer voor de actie 'met de Proatbus naar Den Haag'. Als ludiek en herkenbaar middel wordt de Proatbus ingezet om bekendheid van het project 'Geestelijke verzorging in het aardbevingsgebied' te vergroten. Daarnaast dient de bus als plek waar iemand ongedwongen zijn/haar verhaal kan delen en echt gehoord kan worden. Nu willen onze collega's in Groningen met de Proatbus naar Den Haag om bij de politiek aandacht te vragen voor de gezondheid van de Groningers en hen te motiveren om de geestelijke verzorging voor de komende 10 jaar te waarborgen. Doneer voor deze trip naar Den Haag!

Met de Proatbus naar Den Haag