Stichting De KIM - Facebook

Vincentiushuis Groenlo genomineerd voor de Ariensprijs 2022

22 oktober 2022
Dit najaar wordt voor de zevende keer de Ariƫns Prijs voor Diaconie uitgereikt. Hiervoor zijn vijfentwintig initiatieven genomineerd.

De Vincentiusvereniging heeft een grote groep vrijwilligers die op verschillende manieren werkzaam zijn. Voor een belangrijk deel wordt het werk gefinancierd door de verkoop van gebruikte kleding en andere goederen uit de prachtige winkel in het Vincentiushuis. De kleding en goederen worden geschonken door inwoners van de Gemeente Oost Gelre en omgeving. Vincentius is een begrip voor mensen in geisoleerde posities en voor mensen in armoedesituaties waar de parochie en de burgerlijke gemeente trots op zijn. Stichting De KIM verzorgde onlangs op deze inspirerende plek de werkkonferentie: Sociale gerechtigheid en duurzaamheid. (zie: evenementen De KIM).
Ariensprijs
www.vincentiusgroenlo.nl.