Groen leven binnen handbereik

6 maart 2018
Bijeenkomst geloofsgemeenschap Maria Virgo Regina te Bennekom Aanvang 20.00 uur

Bijna dagelijks klinkt in elk huishouden de vraag: wat eten we vandaag? Wat hebben we nog in huis of moeten we nog naar de winkel? We vinden dat heel gewoon. Maar waar we het zelden over hebben: waar komt ons voedsel vandaan? Daar weten we weinig van en maken ons er niet echt druk over. Of wel soms? Over deze vragen belegt (en bedoeld juist voor de wat jongere gezinnen, maar dat hoeft natuurlijk niet!) de Rooms Katholieke Parochie in Bennekom samen met werkgroep Kerk, Milieu en Schepping een zeer interessante voorlichting- en informatieavond over voedsel: beleving van voedsel, vers en regionaal voedsel en het leren kweken van voedsel in het project “moestuinen” voor scholen. Een wereld van verschil, dat u ook letterlijk zult kunnen proeven en beleven. Juist voor wat dat proeven betreft is het belangrijk, dat we weten op hoeveel personen we ongeveer kunnen rekenen. Graag daarom van tevoren opgeven bij Truus Appelman, truus@xs4all.nl of bel 0318-414943. De avond is op dinsdag 6 maart, begint om 20.00 uur en is in de Katholieke Kerk in Bennekom, Heelsumseweg 1.
Folder